روتین پوست در شب

روتین پوست در شب

در کنار خواب خوب در شب که با افزایش جریان خون به پوست شما اجازه بازسازی و کلاژن سازی می‌دهد، روتین شبانه مراقبت از پوست نیز یک ضرورت برای داشتن پوستی سالم، زیبا و شفاف است.

یک روتین پایه و حداقل پوست در شب شامل شستشو، تونر و مرطوب کننده و ضد چروک می‌باشد.

 شستشوی مناسب

استفاده از یک شوینده مناسب و مؤثر برای زدودن آرایش و آلودگی‌ها از روی پوست به منظور جلوگیری از بسته شدن منافذ بسیار مهم و حتی از شستشوی پوست در صبح نیز مهمتر است.

پیشنهادات اسنتا

    • اسکراب قهوه اسنتا مناسب برای همه پوست‌ها
صابون‌های طبیعی اسنتا بر اساس نوع پوست

 تونر

استفاده از تونر فاقد مواد شیمیایی مضر توصیه می‌شود. استفاده از تونرهایی حاوی مواد فعالی که در آبرسانی بیشتر پوست مؤثرند توصیه می‌شود.

 مرطوب کننده و ضد چروک

در این مرحله از محصولی که سرشار از ترکیبات مفید برای تقویت، آبرسانی و لیفت صورت می‌باشد، استفاده نمایید. در ضمن ناحیه دور چشم را فراموش نکنید. پوست دور چشم بسیار حساس بوده و از اولین نقاطی در صورت است که نشانه‌های افزایش سن را بروز می‌دهد. استفاده از کرم دور چشم در روتین شبانه مراقبت از پوست ضروری است.

پیشنهادات اسنتا

  • بالم دور چشم یک کرم فاقد آب و غنی از ترکیبات مغذی، تقویت‌کننده، ضد‌چروک و در عین حال فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر و نگهدارنده است. این بالم در محو کردن خطوط ریز اطراف چشم مؤثر است.

    • کرم صورت شکوفه گیلاس حاوی روغن‌های مغذی با گرید ارگانیک مانند روغن رزهیپ، هسته انار،جوجوبا و غیره به همراه کافئین، کیوتن، کراتین، پروتئین برنج، عصاره جلبک و سایر ترکیبات مناسب برای تقویت پوست می‌باشد.  این کرم خاصیت آبرسانی، ضد چروک، تقویت‌کنندگی و کمک به شفافیت پوست دارد.

    • سرم صورت آنتی‌اکسیدان از روغن‌های تا 98 درصد گرید ارگانیک و ترکیبات تقویت‌کننده پوست مانند روغن رزهیپ، بروکلی، گل مغربی، هسته انار، جوجوبا، اسکوالان و غیره با چربی کم و جذب سریع تشکیل شده است. از آنجا که ترکیبات مورد استفاده در این سرم سریع جذب می‌شوند و چربی بر روی پوست به جا نمی‌ماند، حس روغنی به پوست نمی‌دهد. از خواص این سرم می‌توان کمک به تولید کلاژن و افزایش کشش پوست، ضد چروک و برطرف کننده خطوط ریز، مرطوب‌ کنندگی، ضد جوش، تنظیم چربی پوست و شفاف کننده و کم رنگ کننده لک اشاره نمود.

 روتین پیشنهادی در بالا یک روتین پایه می‌باشد. افزودن محصولات حاوی مواد فعال بر اساس نیاز و یا مشکلات پوستی در تکمیل نیازهای پوست و داشتنی پوستی سالم‌تر و شفاف‌تر تأثیر زیادی دارد. افزودن محصولاتی مانند سرم‌های ویتامین C، هیالورونیک اسید، نیاسینامید بر اساس نوع و مشکلات پوست به روتین پوست پیشنهاد می‌شود.

 

خواندن مطلب روتین پوستی مناسب برای داشتن پوست خوب نیز توصیه می‌شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات بیشتر

جستجو کردن