آماده‌سازی پوست برای فصل بهار

آماده‌سازی پوست برای فصل بهار

روتین پوستی در هر فصل متناسب با آن فصل باید انتخاب شود. فصل بهار آغاز نو شدن است. هوا، برگ‌ها، شکوفه‌ها، انرژی و غیره همه تازه می‌شوند. همراه با خانه تکانی بهاری و نوروزی، این فصل زمان مناسبی برای پاکسازی پوست و آماده سازی آن برای شروع فصل گرماست. با افزایش دمای هوا، دمای بدن ما نیز زیاد و فرآیندهای متابولیکی افزایش می‌یابد. این بدان معنی است که متابولیسم پوست نیز سرعت یافته و آب و روغن بیشتری دفع می‌کند. بدیهی است پوست و بدن برای مرطوب ماندن به رطوبت کافی داخل بدن و بیرون از آن احتیاج دارند. این تعریق بیشتر نیاز به شستشو و پاکسازی بیشتر را ضروری می‌کند زیرا در غیر اینصورت منجر به بسته شد منافذ پوست و ایجاد جوش می‌شود. علاوه بر این از آنجا که پوست شما از آب و روغن تشکیل شده است، به ترکیبی از هر دو در روتین پوستی نیاز دارید. به طور خلاصه آماده‌سازی پوست برای فصل بهار باید با تمرکز روی حذف سلول‌های مرده از سطح پوست و مراقبت بیشتر از آن در برابر اشعه آفتاب و آبرسانی بیشتر باشد.

محصولات مناسب برای روتین پوست در بهار:

هدف از پیشنهادهای زیر این است که با استفاده از محصولات سبک‌تر در برنامه روزانه خود، به طور کامل پوست را آبرسانی و تقویت کنید.

  1. استفاده از اسکراب‌ها و لایه‌بردارهای ملایم که به برداشتن سلولهای مرده و تسریع در بازسازی سلولهای جدید کمک نموده و به ظاهر پوست شما شفافیت و تازگی می‌دهد. پیشنهاد اسنتا اسکراب یا صابون قهوه است. 
  2. استفاده از محصولاتی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها که به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کرده و به تقویت لایه محافظ پوست جهت محافظت در برابر نور خورشید کمک می‌کند. پیشنهاد اسنتا سرم صورت ویتامین C است. 
  3.  استفاده از سرم‌های آبرسان که به نگهداری بیشتر آب در پوست کمک می‌کند. پیشنهاد اسنتا سرم صورت هیالورونیک اسید است. 
  4.  استفاده از کرم‌ها و سرم‌ها که به نگهداری بیشتر آب در پوست کمک می‌کند. پیشنهاد اسنتا سرم صورت در پوست‌های خشک و معمولی یا کرم صورت شکوفه گیلاس در پوست‌های چرب و معمولی است. 
  5. استفاده از ماسکهای پاک کننده عمقی (Deep Cleanse Mask) مانند ماسک خاک رس که علاوه بر سم‌زدایی در تأمین مینرال‌ها و phytonutrients نقش دارند. پیشنهاد ما ماسک‌های صورت اسنتا است که حاوی خاک‌های رس می‌باشند.

به یاد داشته باشید که این مراقبت‌ها فقط برای صورت نیست و تمام پوست بدن نیاز به پوست اندازی و آبرسانی دارد.

پیشنهاد اسنتا برای روتین پوستی بدن:

  1. اسکراب یا صابون قهوه
  2. بت‌بامب
  3. کرم دست اسنتا یا بادی‌باتر
‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات بیشتر

جستجو کردن